Pierwsze Minispotkanie Linuxowe Gdansk-2004.

Witam.
Na poczatku dla przypomnienia podam w cytacie moja dotychczasowa
propozycje.
> Lato coraz blizej wiec czas wolny od nauki i czas urlopow.
> Podobnie jak rok temu proponuje zebysmy sie spotykali
> na Minispotkaniach Linuxowych Gdansk 2004.
> Pod http://www.pg.gda.pl/osiedle/ znajduje sie letnia oferta
> gdanskich Domow studenckich gdzie miejsca nieco
> tansze niz w hotelach. Ze wzgledu na dogodna lokalizacje
> proponuje Domy studenckie o nr. od 5 do 10 przy ul. Wyspianskiego.
> W tej chwili nie wiem czy najtanszy DS 8 bedzie w wakacje
> dostepny gdyz planowany jest jego remont. Co do samej
> oferty nalezaloby dodatkowo upewnic sie najlepiej telefoniczne
> [...]

Proponuje zebysmy juz rozpoczeli organizowac pierwsza grupe
na poczatek lipca. Mam nastepujace pytanie kto juz bylby chetny
na takie Minispotkanie. W najblizszym czasie postaram sie dowiedziec
od kiedy dokladnie juz mozna bedzie sie upewnic co do aktualnych cen
(podane w Internecie traktowac jako orientacyjne) i od kiedy
bedzie mozliwa rezerwacja miejsc. Dla zmotoryzowanych przy
Domach studenckich znajduja sie parkingi strzezony i niestrzezony.
W Domach maja kilka pokoi na parterze dostosowanych dla osob
niepelnosprawnych poruszajacych sie na wozkach.
Aha w miedzyczasie dowiedzalem sie rowniez, ze byloby mozliwe spotkanie
przy grillu na terenie klubu wodnego Zabi Kruk z wyjatkiem okresu
od 14 do 22 sierpnia. Klub jest oddalony o kilka km. od Domow
studenckich
Bedzie ok. 20 min jazdy tramwajem. Gdyby w miedzyczasie pojawily sie
inne
propozycje na podobne spotkanie, lub inne imprezy bede informowal.
Czekam na propozycje. Zapraszam. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0