Re: OT: Patenty i wybory.

On Tuesday 08 of June 2004 13:10, you wrote:

> W tej chwili to mniej ważne jakie jest stanowisko. Tych ludzi trzeba
> przekonać, że 'warto umierać za Gdańsk'. Bo dla nich patenty to jak jakiś
> Gdańsk dla Francuzów czy Brytyjczyków, coś tak mglistego i mało ważnego, że
> nie wartego zainteresowania...
> Swoją drogą powoli będę zbierał 'grupę nacisku' wstępnie jestem umówiony z
> jednym posłem z PO z resztą, ponieważ znam go osobiście jest więc szansa na
> przekonanie, że problem otwartego oprogramowania/otwartych standarów jest
> ważny dla rozwoju Polski. Ponieważ niedługo znikam i wracam w połowie lipca
> [...]
Wiem, że to obciach, ale z punktu widzenia czystej skuteczności (czytaj
arytmetyki) warto byłoby, o ile to możliwe, przekonywać przedstawicieli
samoobrony. Choć chyba nie ma co liczyć spójne i co ważniejsze statyczne
stanowisko, sam udział w najbliższym głosowaniu przeciw propozycji komisji
mógłby być realny.
Apropos propozycji to na podanej stronie ISOC jest dość rozsądnie sformułowane
uzasadnienie:
http://ffii.org.pl/index.php?s=stanowiska/stanowisko_spro

Pozdrawiam,
DS.