Re: OT: Patenty i wybory.

On Tue, Jun 08, 2004 at 10:40:51AM +0200, Dominik Smogór wrote:
> Witam brać debianową.
>
> Wybory za pasem a ja nie mam zielonego pojęcia jakie są stanowiska naszych
> szanownych kandydatów w sprawie patentów na oprogramowanie.
> Wiedząc, że inteligentni i zorientowani ludzie tu bywają rzucam pytanie o
> informacje, które macie na ten temat.

http://ffii.org.pl/index.php?s=politycy

Są tam znane stanowiska partii i polityków.

Wysłałem zapytanie do PO ale jak na razie nie otrzymałem odpowiedzi.

--
Grzegorz Andrelczyk     | Wszechświat - kilka praktycznych informacji:
gandrel@gmx.net         | 1.Obszar: nieskończony; 2. Import: brak; 3.Eksport: brak;