Re: VSFTPD - problem

Tuesday, June 8, 2004 (10:09:10 AM) Jarek Michalak wpadł(a) na genialną myśl:

JM> Mam pewien problem z vsftpd.
JM> Generalnie serwer dziala i mozna logowac sie programami do ftp.
JM> Oto config:
JM> nopriv_user=vsftp
JM> ftp_username=ftp
JM> secure_chroot_dir=/usr/share/empty
JM> anonymous_enable=NO
JM> local_enable=YES
JM> write_enable=YES
JM> local_umask=0177
JM> userlist_enable=YES
JM> userlist_deny=YES
JM> userlist_file=/etc/vsftpd.user_list w pliku tym jeden wpis - root
JM> chroot_list_enable=YES
> [...]

    Probowales  sie moze jakims klientem ftpowym laczyc? Z tego co sie
    orientuje,  przegladarki  internetowe  maja  zwyczaj  laczyc sie w
    trybie  pasywnym,  a  Ty  go  akurat  wylaczyles. Tylko cos mi ten
    komunikat nie pasuje:/

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]