Re: instalacja nvidii (w tym odpowiedź na poprzednie zagadki)

On Mon, Jun 07, 2004 at 10:28:38PM +0200, Piotr Skrzypek wrote:
> "Na czuja" zainstalowałem sterownik (nvidia-glx z paczki .deb - stąd to
> pytanie co zrobić z .deb bo ja wciąż n00b jestem :]) ale nic to nie dało.
> GLXGEARS już wogóle się nie włączał. Gdzieś przeczytałem o ustawieniu
> w configu zamiast nv - nvidia. Tak też zrobiłem. Teraz jest ok - przy
> starcie systemu mam ich logo, 65 000 fps gra chodzi płynnie (jedynie
> lagi). Ale jest problem - readme`owa instalacja pozwala na używanie
> komend nvidia-installer --update itp a ja tego nie mam. Istnieje
> jakiś bezbolesny sposób, żeby zaopatrzyć system w te funkcje?

Kiedyś też próbowałem używać tego nvidia-glx i nvidia-kernel z paczek,
ale zbyt dobrze to nie działało. Nadal np. Quake 3 się zacinał i wolno
chodził. Zainstalowałem oryginalne sterowniki ze strony nvidii wg.
tamtejszej intrukcji (nie poszło bezboleśnie, ale to bardziej przez moją
niewiedzę) i od tamtego czasu jestem bardzo zadowolony.

Dawno sobie nie instalowałem nowszej wersji tych sterowników, więc całej
procedury nie pamiętam, ale jakbyś miał kłopoty, to mogę sobie
przypomnieć. Zdaje się, że wymagało to jedynie uruchomienia tego
instalera nvidii, posiadania źródeł kernela i niewielkich zmian w
XF86Config.

bogi