Re: co zrobić z .deb

> Hej - no nie badzmy niemili :)

To nie bylo niemile tylko madre. Niemile bylo pytanie i Twoja odpowiedz.

"siem mi kazaa spsula i mi wywala blad na ekran - co mam z tym zrobic"

"format c zrob"

Zakladajac, ze czlowiek zainstalowal debiana (Linuxa!!! - darmowy jest i
fajny) i ze zastosuje sie do Twojej rady to skutki beda takie:
- 1-5 pakietow zainstaluje
- potem pojawia sie klopoty i zainstaluje na sile
- potem dopiero pojawia sie klopoty
- zrobi format c i bedzie Cie scigal na wszystkich forum dyskusyjnych
onetu, ze linux sux

Tym czasem gdy poczyta mana to jest szansa, ze bedzie inaczej.

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org