Re: FTP-mapowanie

Monday, June 7, 2004 (2:14:13 PM) Jarek Michalak wpadł(a) na genialną myśl:

JM> Postawilem sobie na routerze Debian-Woody serwer FTP vsftpd.
JM> Skonfigurowalem wszystko i udostepniam pewne katalogi.
JM> Mam pytanie czy lokalnie na komputerze z windowsami mozna zmapowac
JM> katalog udostepniony z takiego serwera ftp?
JM> pozdrawiam jarek.

  Jesli  dobrze  zrozumialem  chcesz katalog spod linuxa miec widoczny
pod  windowsem,  tak?  Jedno slowo: Samba... Na wszelki wypadek: jesli
chcesz  zrobic  w  druga  strone,  to  smbfs  i montowanie pod linuxem
zasobow udostepnianych w windzie.

 --
 Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]