Re: FTP-mapowanie

Heloł,
Dnia 7 czerwca 2004 (14:14:13) Twą klawiaturę opuściły następujące frazy::

> Postawilem sobie na routerze Debian-Woody serwer FTP vsftpd.
> Skonfigurowalem wszystko i udostepniam pewne katalogi.
> Mam pytanie czy lokalnie na komputerze z windowsami mozna zmapowac
> katalog udostepniony z takiego serwera ftp?

W XP na pewno, z tego co sie orientuję, również w Me, 2000 no i 2003.
Poprzez "Moje miejsca sieciowe"-> dodaj miejsce sieciowe. Ale to się
odnosi do XP, w innych pewnie będzie podobnie.

--
Pozdrowienia,
Tomasz 'Zen' Napierala