Re: kernel 2.6.x asus a7n8x delux

Użytkownik adam napisał:
Mam pytanie czy wie może ktoś co trzeba zrobić,
Żeby przy wersji kernela 2.6.6 zaczął działać dzwięk
Z płyty głównej i sieciówka nvidii, bo wcześniej miałem
Kernela z serii 2.4.21 i wszystko działało
Zrobiłem wpisy w pliku /etc/modutils/local i już,
chciałem się przesiąść na 2.6.6, wszystko prawie chodzi ale bez
dźwięku, przy kompilowaniu jądra zaznaczyłem, opcje dla karty dźwiękowej,

Czy ,,Intel i8x0, SIS 7012, ALI 5455, nForce Audio, AMD 768/8111'' w sterownikach PCI dla ALSY?

a dla karty sieciowej za bardzo nie wiedziałem co wybrać,
wybrałem jakieś dwa sterowniki do sieciówek od firmy AMD.

Musisz zaznaczyć w opcjach ,,dojrzałości kodu'' (code maturity) eksperymentalne sterowniki (najlepiej zaznacz wszystkie trzy opcje, które tam są) i w kartach sieciowych powinna pojawić się pozycja ,,Reverse engenired nforce netowrk support (EXPERIMENTAL)''.
U mnie hula bez zarzutu.

-KNT

PS. Pliz: bez HTML'a i return-to na listę

--
| GG: 3418267 ~ ICQ: 99730430 ~ JID: knt@chrome.pl                    |