Minispotkania Linuxowe Gdansk-2004.

Witam.
Lato coraz blizej wiec czas wolny od nauki i czas urlopow.
Podobnie jak rok temu proponuje zebysmy sie spotykali
na Minispotkaniach Linuxowych Gdansk 2004.
Pod http://www.pg.gda.pl/osiedle/ znajduje sie letnia oferta
gdanskich Domow studenckich gdzie miejsca nieco
tansze niz w hotelach. Ze wzgledu na dogodna lokalizacje
proponuje Domy studenckie o nr. od 5 do 10 przy ul. Wyspianskiego.
W tej chwili nie wiem czy najtanszy DS 8 bedzie w wakacje
dostepny gdyz planowany jest jego remont. Co do samej
oferty nalezaloby dodatkowo upewnic sie najlepiej telefoniczne
co do aktualnosci cen no i gdy zdecyduje sie na przyjazd
dokonac rezerwacji. Upewnic sie co do cen mozna bedzie chyba juz
najwczesniej w koncu czerwca. Na Minispotkaniach proponuje
jakies pogadanki na temat Linuxa jezeli bedziemy mieli na, to
ochote. Pozatym proponuje pobyt na plazy, zwiedzanioe Trojmiasta.
Moze tez udaloby sie zorganizowac jakies spotkanka przy grillu
jednak z tym bedzie nieco przygotowan (miejsce na spotkanko
przy grillu no i samego grilla ktos musialby dostarczyc.)
Proponuje gdy znajda sie chetni na takie Minispotkania
dac tu wiadomosc, lub tez skontaktowac sie ze mna e-mailem,
lub poprzez GaduGadu, lub Jabbera (nr. GG. i JID na koncu.) Rok temu
byly 2 Minispotkania Linuxowe w Gdansku. O nich nieco informacji
co prawda niewiele podalem w mojej witrynie
pod http://www.idn.org.pl/users/kzubik/linux/minispotkania.html
oraz zdjecia z Pierwszego Minispotkania
pod http://www.idn.org.pl/users/kzubik/linux/pierwsze.html
Niestety niewiele tego a szkoda. Jednakze i te
Minispotkania byly bardzo przyjemnie. :)
Mam nadzieje, ze w tym roku mnie uda sie zorganizowac
wiecej Minispotkan i ze one beda dluzsze. Dajscie sie namowic
na letnie przyjadzy tu nad morze. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0