kernel 2.6.x asus a7n8x delux

Mam pytanie czy wie może ktoś co trzeba zrobić,

Żeby przy wersji kernela 2.6.6 zaczął działać dzwięk

Z płyty głównej i sieciówka nvidii, bo wcześniej miałem

Kernela z serii 2.4.21 i wszystko działało

Zrobiłem wpisy w pliku /etc/modutils/local i już,

chciałem się przesiąść na 2.6.6, wszystko prawie chodzi ale bez

dźwięku, przy kompilowaniu jądra zaznaczyłem, opcje dla karty dźwiękowej,

a dla karty sieciowej za bardzo nie wiedziałem co wybrać,

wybrałem jakieś dwa sterowniki do sieciówek od firmy AMD.

jakby ktoś coś wiedział będę wdzięczny za informacje.

Pozdrawiam

Adam.