lm-sensors + i2c i make-kpkg modules_image

hej,

mam problem z utworzeniem pakietów z modułami kernela lm-sensors i i2c przy pomocy make-kpkg. Źródła ściągnąłem "u źródła", a nie jako pakiet debiana, czy to może być przyczyną? Innymi słowy, czy przy pomocy make-kpkg modules_image mogę kompilować tylko źródła modułów, które ściagnąłem jako *source.deb, czy też takie, które ściągnąłem ze strony twórcy?

PS. źródła się kompilują, jak wszedłem do katalogu
/usr/src/modules/aaa
(aaa = wybrany moduł)
i wykonałem
# make all; make install

to poszło. Ale wolałbym to w pakiecie, jest wygodniejsze w zarządzaniu.

misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***