Re: [OT}cron i syslog

Sunday, June 6, 2004 (4:03:19 AM) Bartosz Bielecki wpadł(a) na genialną myśl:

BB> uznałem, że powinno być OT-owe. Pytanie natomiast takie: "Jakie wg. was są
BB> najlepsze demony crona i sysloga?". Rozchodzi mi się tu oczywiście o demony
BB> niestandardowe, chyba, że te defaultowe są najlepsze. Proszę o opinię.

BB> Pozdrawiam,
BB> Bartosz Bielecki

    Pewnego  dnia  wkurzylem  sie  na  sysloga,  ktory  nie potrafil w
    elastyczny  sposob  logowac komunikatow z firewalla (chcialem miec
    je  w  oddzielnych  plikach, w zaleznosci od typu informacji) i na
    proteze  w  postaci ulogd i zainstalowalem syslog-ng. Oprocz tego,
    ze  zastepuje  syslog'a  i  u  mnie  klogd,  to jeszcze pozwala na
    filtrowanie   i   rozrzucanie   komunikatow   np.   na   podstawie
    zdefioniowanego  wzorca.  Konfiguracja  jest  stosunkowo  prosta i
    jednoczesnie daje spore pole do popisu.

    Co do crona... w zupelnosci wystarcza mi to co oferuje:D

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]