Re: sarge polskie znaki

> Ja zdobyłem polskie fonty bardziej na chłopski rozum tj
> skonfigurowałem środowisko kde żeby jechało na PL (w
> tych centrach sterowania) a potem zainstalowałem fonty
> jakie miałem na windowsie jiedyś czyli times new roman
> ce curier airal trebuthet tahoma i cała masa innych.
> Potem wszedłem w czcionki-> dodaj - dodałem je i potem
> wszedłem w ustawienie czcionek systemowych o
> powymieniałem je na te nowe :] Teraz bardzo ładnie
> wygląda. Czcionki są gładkie i aż chce się patrzeć :]

no tak,... tylko ja mam icewm i mi takie piekne narzedzia
jak kcontrol niedostepne.. :( .. niby mam wszystkie
biznety itd, ale polskich znakow pisac nadal nie moge... w
xfree mam w konfie ustawione niby "pl" i "105" ,ale nadal
jest do dupy( poza tym nie mam takiej sekcji jak
"INuptDEvice")

Jeszcze jakies pomysly?