Re: sarge polskie znaki

Dnia sob 5. czerwca 2004 21:54, Andrzej Kluz napisał:

> Najpierw zrób 'dpkg-reconfigure console-data'. Wybierz na początku opcję
> 'Wybierz mapę z pełnej listy'. Potem 'qwerty' ->  'Polish' -> 'AltGr
> only diacritics'. A potem 'dpkg-reconfigure console-common'.
>
> --
> Andrzej Kluz
> [ akluz@fajnysklep.pl ][ www.fajnysklep.pl ][ GG: 36794 ]
> [][ gpg - 4E622A86 - subkeys.pgp.net ][ ICQ: 51153036 ][]

Ja zdobyłem polskie fonty bardziej na chłopski rozum tj skonfigurowałem
środowisko kde żeby jechało na PL (w tych centrach sterowania) a potem
zainstalowałem fonty jakie miałem na windowsie jiedyś czyli times new roman ce
curier airal trebuthet tahoma i cała masa innych. Potem wszedłem w czcionki
-> dodaj - dodałem je i potem wszedłem w ustawienie czcionek systemowych o
powymieniałem je na te nowe :] Teraz bardzo ładnie wygląda. Czcionki są
gładkie i aż chce się patrzeć :]