Re: kernel

On Sat,  5 Jun 2004 20:25:12 +0200
trionet@o2.pl wrote:

> czesc mam prozbe moze ktos napisac mi jak najprosciej najszybciej
> skompilowac kernel metoda debianowa :) mam dodac kernel w dselec?/ a
> i chcialem miec jeszcze spachowany :) szukame na googlach ale tam te
> moetody mi cos nie dzialaj pease pomozcie ... z gory dzieki

Hm, coś chyba się to google psuje u ciebie. Na szczęście u mnie działa:
http://www.google.pl/search?q=kompilacja+j%C4%85dra+debian&ie=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=

W razie gdybyś cały czas miał popsute google to szukaj na:
http://debianusers.pl/

Karol
--
|     Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>      |
|     JID: narel(at)jabber.org         GG: 2786028      |