wine i half life brak obrazu

Witam
poczyniłem pewne postępy w sprawie wine i half life mod tfc
Pan Wojciech Ziniewicz ma ode mnie duuuże piwo jak go spotkam :]
Hl już się włącza, co prawda z jakimś błędem że jakiegośtam MCI playback
cośtam że nie zainstalowane. :] To chyba nieistotne w tym momencie.
Chodzi o to, że jak włączam mod tfc to jest ok - wyszukuje listę serwerów
z internetu - znajdzie już kilka i próbuję się zalogować. nagle słyszę dźwięki
walki :] i wogóle że sie zalogował, ale obraz WOGOLE się nie odświeża!
Nie widzę walki, jak tylko na chwile zminimalizuje to okno to zaraz już
nie mogę nic zobaczyć. w winesetup dałem zamiast managed 640x480 bo
tyle zawsze mi tfc używał. I teraz otwiera mi się w okienku. Czy to może
być przyczyną? Ja lubie kiedy otwiera mi się w okienku, bo w razie niestabil-
nej pracy mogę to wyłączyć, a tak byłoby ciężko. Proszę o jakieś rady
co z tym obrazem jest nie taak.
Pozdro