Re: lista dyskusyjna debian

> Chcialem sie dowiedziec / zalozyc na Debianie unstable/testing serwer
> grupy dyskusyjnej. Moje pytanie brzmi: jaki najlepiej do tego
> wybrac...?
> to nie ma byc jakas ogromna grupa wiec dobrze by bylo aby nie bylo
> skomplikowanej konfiguracji i na ile to mozliwe aby szybko chodzil i
> nie obciazal serwera zbytnio...
>
> prosze o jakies sugestie / doswiadczenia

To ma byc serwer czy lista?;)

ale jesli to cos niezbyt duzego to lista to polecam mailmana
uzywam - jedyny manakament to brak natywnego mechanizmu wyszukiwania w
paczkach (jesli liste masz ostarwa to mozna uzyc zew wyszukiwarek)

sa 2-3 patche dodajace search do mailmana ale wtedy potrzbujesz zrodel

http://www.list.org/
http://www.gnu.org/software/mailman/mailman.html

--
Szymon "Morandir" Anders