Re: [SARGE] i problemy z kudzu i sndconfig

Dnia piątek 4 czerwca 2004 14:47, /Wojciech Ziniewicz/ napisał:

> ja mam testing :
> root@0[root]# hotplug --help

a "/etc/init.d/hotplug start" nie lepiej? W końcu po to on jest. U mnie na
domowym kompie hotplug zajmuje się wczytaniem modułów od dźwięku, drugiej
sieciówki, karty TV, sieci po USB (do palmtopa).

> Polecam discover. albo recznie zaladowac odpowieni modul.

W którejś wersji hotpluga było podane, że od tej wersji kudzu/discover itp
są raczej obsolete ;)

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

     This may seem a bit weird, but that's okay, because it is weird.
                     -- Perl documentation