wielogłowicowa karta graficzna / wiele kart

Mam pytanie, czy ktoś z Was używa wielogłowicowej karty graficznej / w sensie rzeczywistego obrazu dwugłowicowego (np ekran, na którym jest kilka okienek i jedno okienko SDL, a potem to SDL jest wyrzucane na TV-out (ale tylko SDL, aby nie było lipy że widać na ekranie jakieś inne okienka sterujące)

aha - jeżeli ktoś używa, prosiłbym przykładowy plik konfiguracyjny XFree86 na emaila

niestety nie mam karty Matroxa, ale plik do Matroxa byłby również mile widziany (bo na pewno slicznie działa ;( )

jeżeli ktoś ma ATI 8500/9000/9100 z wyjściem dwugłowicowym, i poprawnie mu się kompiluje XFree86 (bo mi wywala błąd - właśnie Xinerama nie jest obecna) - to też bym prosił o plik

wiem, że temat leciał - ale jestem uparty i nie daję tak lekko za wygraną ;)

pozdrawiam,

--
Piotr Pruszczak