Samba jako PDC

Witam!
   Sytuacja wygląda następująco:
      - Na komputerze z Debianem Woody mam postawioną Sambę (2.2.3)
      skonfigurowaną jako PDC (działa pod Win98).
      - Chciałem podłączyć Win XP (Professional) ale nie udało mi się.
      Dokładniej udaje mi się dodać komputer do domeny ale po
      przeresetowaniu (Windowsa) nie jestem w stanie się zalogować (jako
      root), chociaż moja domena jest widoczna w okienku logowania.
      Windows pisze, że wybrana domena jest niedostępna.

   Przeczytałem całą masę tutoriali, howtos itp. Pozmieniałem rejestr
   w Windowsach ale nic to nie dało. Nie wiem czy to jest kwestia Samby
   czy Windowsa. Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc to będę wdzięczny.
   Czy to może mieć związek z DNS'em?

"I break away from all conventions that do not lead to
 my earthly success and happiness" A.S.Lavey
 Wit Jakuczun                    mailto:wj178839@wp.pl