Re: gaim i gg

W liście z śro, 02-06-2004, godz. 23:56 +0200, Piotr Skrzypek napisał:
> praktycznie nie zalogować się na gadu gadu przez gaim`a.
> dostaję błąd:
>
> błąd podczas odczytu z gniazda sieciowego

Przestało działać po zmianach w protokole gg. O ile wiem zostało
poprawione w wersji 0.88 gaim-a. Żeby było śmiesznie poprawił to
jakiś cudzoziemiec, bo niestety od jakiegoś czasu chyba żaden Polak
się transportem gg w gaim-ie nie zajmuje... a szkoda.

Pozdrawiam, Mirek.
--
Miroslaw Sankowski <msankowski@pit.gda.pl>
PGP key: http://www.pit.gda.pl/~msankowski/msankowski.asc (ID 462B4D1E)