Re: gaim i gg

On Wed, 02 Jun 2004 23:56:23 +0200
Piotr Skrzypek <debianik@interia.pl> wrote:

> Witam
>
> praktycznie nie zalogować się na gadu gadu przez gaim`a.
> dostaję błąd:
>
> błąd podczas odczytu z gniazda sieciowego
>
> Zależy mi na gaimie, ponieważ lubie mieć wszystko w
> jednym w gaimie mam icq msn jabbera i chciałem jeszcze
> mieć gg, już nie potrzebowałbym kadu.
>
> Pozdro

no ekhm...  w zasadzie GNU gadu (apt-get install gg2) ma
wiekszosc protokolow... zdaje sie ze jabber ,gg i tlen.
ICQ mozna odpalic ladnie z konsoli bo wyszlo wiele
klientow a gg pod gaimem nie polecam. zasiekac sie mozna.

Co do wine. Skompiluj, poszukaj innych wersji, poczytaj w
FAQach. Na pewno ci sie uda.