ja już nie moge....Xauthority i te rzeczy....

Hej!

Zainstalowałem sobie wdm i teraz jak wpisuje tam login i pass to znika
wdm i zaraz sie pojawia znowu...dodalem uzytkownika adduser-em i wtedy
działa...Co jest nie tak i JAK zrobić w końcu żeby zwykły użytkownik a
nie tylko root mógł uruchamiać serwer X i programy korzystające z
niego....
Bo ja już pomysłów nie mam....dodam że nie chodzi mi o rozwiązanie xhost
+ bo wtedy musze być od razu na kącie roota i ztamtąd tylko mi działa
xhost +, inaczej pokazuje błąd że serwer :0.0 nie jest otwarty....
HELP!

Pzdr
Samur