Re: chroot

> wygoglalem sobie stronke...
> http:///www.tjw.org/chroot-login-HOWTO/
> no i ... nie dziala :-(
> czy ktos kto juz zrobil u siebie chroot-a dla userow
> moglby sie ze mna podzielic informacjami dlaczego
> po zalogowaniu ukazuje sie komunikat "sorry"
> i nastepuje wylogowanie

U mnie dziala -- dokladnie wedlug tej stronki. Zwroc uwage na to,
co pisza o 'su' -- ze najlepiej skompilowac samemu (jest odnosnik
do dokaladnego opisu krok po kroku) bez wspolpracy z pam-em. To chyba o
to chodzi...

pzdr,
jmb

PS. A moze jeszcze jedno: tam pisza o pewnych bibliotekach
nie wykazywanych przez ldd (aczkolwiek nie wiem na ile to ma
zastosowanie -- ja przegralem troche wiecej bibliotek niz trzeba :)).