AW: shorewall + sarge

> jest pusty.
> To jest zamierzone. Wszystkie pliki konfiguracyjne są w docach.
> Instalowałem
> shorewall'a na Sid i chodzi piękne.

> NAT dojsc do
> dokladnie to
> >
> stosuje vim i się sprawdza.

> Pozdrawiam
> Andrzej

dzieki za pomoc.

po wpisie w pliku nat:

192.168.1.1 eth0 192.168.1.1 - -
(adresy sa maskowane na nastepnym firewallu)

przy starcie shorewalla wyskakuje blad. Wywalilem to, zrobilem ten sam wpis
przez webmina i chodzi...
pozniej dopisalem kilka analogicznych regolek i chodzi dalej...

Cos mi i tak nie chodzilo, ale to chyba wina routingu, bo po drodze kilka
routerow stoi... i jak zwykle na ostatnia chwile je konfigurowalem.

Przy nastepnej instalacji zagladne za Twoja rada do docow (szkoda, ze nie
zrobilem tego wczesniej, ale koles caly czas na zegarek patrzyl i chcial
fajrant robic).

Pozdrowienia

Wojtek