Re: spostrzeżenia: wine problem z ładowaniem niektórych aplikacji

On Tue, 01 Jun 2004 07:40:08 +0200
Piotr Skrzypek <debianik@interia.pl> wrote:

> Ściąganie przez to cvs czy coś takiego, też jest płatne?

Cvs nie jest platny na pewno. Poza tym jezeli wineX jest platny to (jezeli to nie kloci sie z twoim kodeksem morlanym :) ) zassij go sobie z netu (DCgui-qt, Amule).
na pewno tam jest. albo gdzies indziej (moze na serwach oficjalnych )lezy