Re: spostrzeżenia: wine problem z ładowaniem niektórych aplikacji

W liście z wto, 01-06-2004, godz. 00:22, /Wojciech Ziniewicz/ pisze:

> Moja rada:
> 1.skompiluj wine'a (jesli tego nie zrobiles)
> albo
> 2.zainstaluj winex'a (kompilujac)
> albo
> 3.kombinuj ze starszymi wersjami.
>
> Ja mam csa pod winem i odpalam go tak
> ./hl.exe -game cstrike itd.
> U mnie wine, sam wykrywa pliczory exe itd.
>
> A blad w tworzeniu heapa i wpisywanie echo ... to juz jakis syf. Pokombinuj z instalacja.

Ale winX jest z tego co wiem wersją płatną wine. Wine instalowałem
ze źródłe poprzez ./tools/wineinstall i postępowałem zgodnie
z instrukcją. a jeśli chodzi o cvs to nawet nie wiec co to jest
(wspominałem że jestem totalnie początkujący?) więc tutaj
zaczynają się schodki dla mnie. Ale spróbuję jakoś to zainstalować
na wine widziałem jakieś how to do cvs`a cokolwiek to jest.
Mam nadzieję że mi się uda :P Pozdro