Re[2]: Putty i kerenel 2.6.5

Monday, May 24, 2004 (7:27:17 AM) Grzegorz Szyszlo wpadł(a) na genialną myśl:

GS> ja tez mam problem z putty. po upgrade z woody do remake z sida,
GS> putty zaczal mi sie wywalac. konekcje z linuxow po ssh/scp nawet
GS> tych starszych dzialaja bez zarzutu. poki co nie przeszkadza mi to,
GS> bo jak mam potrzebe to po prostu loguje sie z posrednictwem
GS> innego serwera.

GS> znik.

  Ja tez zauwazylem, ze po zmianie putty'ego na nowsza wersje okno
  zamyka mi sie podczas gdy sesja na serwerze zostaje aktywna.

--
Radosław Maliborski

[ There are people who want a peace on Earth,
  a piece of Earth or just to piss on Earth... ]