Re: semigrafika.

Dnia Sun, May 23, 2004 at 02:45:24PM +0200, Robert Skup napisał(a):
> Czy próbowałeś korzystać z innej maszyny (linux, windows z np.
> puttym),
Nie próbowałem.
> Czy dostajesz z echo $TERM $COLUMNS $LINES poprawne dane ?
Tak. 'echo $TERM $LINES $COLUMNS' wyświetla teraz vt100 25 80. Zanim
wyeksportowałem 'export TERM=vt100', powyższe wartości także były
poprawnie zwracane, tzn. odpowiednio: linux 25 80.
> Czy jak ustawisz np. export TERM=vt100 to nadal jest problem ?
Nie. Wyświetlane obrazy przestały się na siebie nakładać. Jedyna
niekorzystna rzecz, to brak polskich znaków.
> Sprawdź szczególnie czy zdalnie też masz problem.
Jeśli 'zdalnie' oznacza konieczność łączenia się z innego hosta, to
połączyłem się poprzez ssh z innego komputera i wystąpiły te same
problemy. Mój drugi komputer, to stary 386 z PLD (Ra). Działa b. dobrze,
ale gdybym miał wykonać na nim jeszcze jakieś bardziej zaawansowane
testy, to może się nie udać.
--
konwalie(at)by.onet.pl   | Jabber ID: wojtekgerm@jabberpl.org | GG: 2936505
Linux user number 297551 | Aby ściągnąć mój klucz publiczny wpisz: