Re: Dwa łącza.

>CHyba najlatwiej i najkorzystniej jest zainstalowac sobie webmina wraz z
shorewallem
>apt-get install webmin webmin-modules(tutaj moduly)
>no i zainstalowac shorewalla
>www.shorewall.net
>Nie znam latwiejszego sposobu. Masz tam SNATa, DNATa, NATa, Maskarade i
znakomitego firewalla. Poza tym mozesz zarzadac obciazeniem >poszczegolnyych
interfejsow i manewrowac obciazeniem na portach , uslugach... bardzo mile.

No nie bardzo mi to pasuje. Zwłaszcza, że niedawno napisałem fajny skrypcki
do HTB.

Znalazłem to, ale nie wiem, czy mi się coś z tym uda.
http://linux.com.lb/wiki/index.pl?node=Load%20Balancing%20Across%20Multiple%20Links

Czekam na inne rozwiązania.