RE: VPN

>Witam.
>Mam trochę doświadczenia z VPN ,oprogramowaniem bankowym itp.
>Opisz dokładniej problem , jakie programy chodzą i czy przez  VPN.
>Tworzysz kanał VPN co stoi  po drugiej stronie.

Program nazywa się Corporate SOLO i działa pod win98.
Jesta tam zainstalowany oprócz TPCIP standardowy VPN
za Ms Windows. Aplikacja ta łączy się z bankiem za pomocą protokołu
PPTP. Jest ona zrobiona przez Suntech. Po drugiej stronie nie wiem co
stoi, w każdym razie jest tam serwer za firewallem. Jak na łączu był
router Zyxel Prestige 324 działało bez żadnych dodatkowych kombinacji.
Teraz za diabła nie można tego uruchomić. Łączy się z serwerem i przy
 próbie autoryzacji wywala komunikat że serwer nie odpowiada.

M.S.