Re: semigrafika.

Dnia Sat, May 22, 2004 at 08:34:10PM +0200, Robert Skup napisał(a):
> Witam,

> Mi to wygląda na problemy z ustawieniami terminala. Jakiego
> używasz ($TERM),
Polecenie 'tset -q' wydane pod konsolą wyświetla:
'linux'
a pod X wyświetla:
'xterm', czyli zgodnie z tym, czego używam.
> czy nic nie zmieniałeś w domyślnych definiacjach
> terminali ?
Nie. Czasami z linii poleceń ustawiałem 'termset -blank 0'
> Czy problemy masz na konsoli i na zdalnym kliencie ?
Na konsoli tak. Nie wiem o jakiego zdalnego klienta chodzi.
--
konwalie(at)by.onet.pl   | Jabber ID: wojtekgerm@jabberpl.org | GG: 2936505
Linux user number 297551 | Aby ściągnąć mój klucz publiczny wpisz: