Re: semigrafika.

Dnia Sat, May 22, 2004 at 05:05:43PM +0200, Bartosz Fenski aka fEnIo napisał(a):

> Ale co to znaczy obraz przebija? Bo ja nie bardzo rozumiem.

Przykład: gdy w 'mutt' wyświetlę sobie jakąś wiadomość i po
przeczytaniu jej chcę przejść do innej wiadomości używając klawisza -
strzałki na klawiaturze, to wiadomości zaczynają się przenikać, nakładać
na siebie.
Gdy opuszczam 'mutt' także powstają dziwne obrazy, np.

462 r   Mar 03 Anna Ktośtam     (3,9K) pozdrwoweinia z nowego adresu :)
   -      ~/Maildir/ [Msgs:499 19M]---(threads/date)-              (92%)
Skrzynka pozostała niezmieniona.

Jak widać powyżej słowa z pola 'Subject' nakładają się na inne
komunikaty, które z kolei często też się przenikają.

Przy zmianie dowolnego polecenia, np. $history | grep cdrecord
nadpisują się literki i otrzymuję, np. $history | grep muttcord

> Ja nadal nie wiem jak to w ogóle może wyglądać.
Na przykład tak: $history | c
                                -
                                 n > logfile.txt

Przy tym tło powyższego obrazu jest miejscami białe a miejscami czarne,
tak że czasami nie widać całego polecenia.
> Używasz FrameBuffera?
Nie używam.

> No bo cóż miały dać... to po prostu biblioteka.
W przypadku złej wcześniejszej konfiguracji, miały dać prawidłową.
--
konwalie(at)by.onet.pl   | Jabber ID: wojtekgerm@jabberpl.org | GG: 2936505
Linux user number 297551 | Aby ściągnąć mój klucz publiczny wpisz: