VPN

Witajcie,
Mam problem z komputerami w sieci lokalnej, które nie mogą nawiazać
 połączenia z serwerem banku (program SOLO pod win98 - NORDEA BANK.
Do tej pory był DSL + Router Zyxel 324 i wszystko działało. Po zmianie
na DSL + Debian przestało działać. Wszystkie inne programy i usługi
 działają poza tym jednym programem. Próbowałem maskowania na ipchains
i iptables i wszystko działa poza tym programem. Nie blokuje żadnych
portów i juz wtym momencie nie działa. Proszę o jakieś wskazówki?

M.Ścibiorski.