sarge-i386-businesscard i segfault

Witam

Czy ktos mnie moze oswiecic dlaczego nie moge zainstalowac
Sarge z sarge-i386-businesscard? Instaluje testowo w VMware z jadrem 2.6
system poprawnie rozpoznaje ,,sprzet'', konfiguruje siec i potem
sciaga system bazowy. Wybieram testowy.
Nastepnie za pomoca dpkg probuje zainstalowac base-files i w
tym momencie subproces konczy dzialanie z Segmentation fault.
Robie testowo 'chroot /target' i w nowym / prawie kazde polecenie konczy
sie segfaultem i jednoczesnie wyrzuca mnie z chrootowanego srodowiska.

Zadna instalacja mi sie nie udala.
Czy powodem jest testowosc instalatora? Wie ktos cos na ten temat?

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |