Re: sarge-i386-businesscard

On Fri, May 21, 2004 at 11:27:20AM +0200, rafple@interia.pl wrote:
> Probowal ktos instalacji tego pakietu? Wlasnie jestem w trakcie ciagniecia
> iso z data 20.05. Komunikat z 18 mowi ze "obrazy z jadrami 2.6.6 w wiekszosci sprawne pod i386"
> http://www.debian.org/devel/debian-installer/ports-status , mam przez to rozumiec ze ostatnie instalki
> sa z tymi jadrami? Nigdzie nie moge znalezc innych informacji na ten temat.

Wlasnie sprawdzilem sarge-i386-netinst.iso oraz sarge-i386-businesscard.iso
z dnia 20.05.2004 - sprawdzalem pod katem poprawnosci instalacji z
jajkiem 2.6.
Instalowalem na nowej maszynie wirtualnej VMware. Zawsze instalacje na
tym software przebiegala sprawnie (do tej pory).

Wybieram instalacje expert26 (vga 771). Instalator startuje na jajku
2.6 - niby gra.
Tym razem - instalator poprawnie rozpoznaje ,,sprzet'', widzi dysk
pseudo SCSI, przygotowuje partycje i w przypadku netinst instaluje
system bazowy pobierajac pakiety lokalnie, z CD (to znaczy z
podmontowanego iso). Instaluje sie caly, potem jest problem z lilo
ktory sie nie chce zainstalowac a instalator usilnie pcha mnie w Gruba.

No chcac nie chcac poddalem sie, zainstalowalem Gruba, restart, widze
gruba i ... jajko 2.4
No przeciez kazalem instalowac 2.6 :-(. Nie rozumiem.
Mniejsza o to - system daje PANIC.

sarge-i386-businesscard.iso - podobnie, ale gorzej bo instalator ciagnie z
sieci pakiety i w momencie gdy zaczyna je instalowac wykrzacza sie
dpkg przy instalacji base-files.
No to ja w inna konsole, chroot /target - i testuje.
dpkg -i /var/cache/apt/archives/base-files-*.deb
Segfault. I wywala mnie z chroota.
Pisze 'ls .' - segfault i znow wywala mnie z chroota.

Robie cokolwiek - segmentation fault.
Daje za wygrana i sciagam dzisiejsze iso - narazie businesscard.iso

Zobaczymy.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |