Re: iptraf.

Dnia Fri, May 21, 2004 at 09:15:10PM +0200, Bartosz Fenski aka fEnIo napisał(a):

> [...]
>
> Jąkasz się tak specyficznie?
Programy korzystające z ncurses nakładają obrazy, dlatego nie zawsze
mam wiarygodny podgląd maila, zwłaszcza przy wklejaniu czegoś za pomocą myszy.

> Twoje komunikaty to nic innego jak zwykłe echo request ICMP.
> Nie wiem co tu interpretować. Ktoś coś pinguje po prostu.
Dziękuję za odpowiedź. Dla mnie to echo nie jest zwykłe, bo ogranicza
ruch do i z mojego eth0.

> I po cholerę załączasz taki duży plik?
Ludzie, którzy pomagają rozwiązywać problemy, piszą często, że łatwiej
jest im ocenić sytuację po zapoznaniu się z plikiem logowania. Wysłałem
plik utworzony w przeciągu kilku minut. Zamiast się denerwować,
zdefiniuj maksymalną wielkość załącznika. Będę jej przestrzegać.

> To może powiedz o tym administratorowi?
Tak, powiem.
--
konwalie(at)by.onet.pl   | Jabber ID: wojtekgerm@jabberpl.org | GG: 2936505
Linux user number 297551 | Aby ściągnąć mój klucz publiczny wpisz: