Prośba o pomoc SDI

Witam Grupowiczów i roszę o pomoc.

Mam taki problem:
Od niedawna zacząłem przechodzić z Windowsa na
Debiana. Debian bardzo mi się podoba. Jednak nie wszystko jeszcze
umiem w nim zrobić. Zwłaszcza jeśli chodzi o podłączenie do internetu
przy pomocy SDI. Próbowałem to wielokrotnie zrobić ale mi się nie
udało. SDI mam podłączony do pierwszego portu szeregowego ttyS0.
Pobrałem ze strony http://debian.one.pl/howto/sdi.php
opis i skrypty. Zrobiłem tak jak jest tam napisane ale coś mi to
nie działa (może coś źle zrobiłem).
Pracuje na Debianie Sarge/testing z DVD dołączonej do Linux Magazine
z tego miesiąca. Wcześniej próbowałem na Woodym.

Moja karta sieciowa to: Realtek RTL8139(A)

Gdy wydałem polecenie: /etc/ppp/pppd start
otrzymałem następujący komunikat:

Starting up PPP link: pppd

Patrzyłem na modem SDI i wszystkie diody się zapaliły i na tym koniec.
Zapalone już tak zostały cały czas aż wydałem polecenie
/etc/ppp/pppd stop
wtedy zgasły.

Gdy wydałem polecenie: ifconfig
otrzymałem coś takiego, gdzie 'moj_ip' to mój nr IP (który tam jest
w postaci xxx.xxx.xxx.xxx) tu go wymazałem.

ppp0      Link encap:Point-to-Point Protocol
          inet addr:moj_ip  P-t-P:moj_ip  Mask:255.255.255.255
          UP POINTOPOINT RUNNING NOARP MULTICAST  MTU:1500  Metric:1
          collisions:0 txqueuelen:3
          RX bytes:1570 (1.5 KiB)  TX bytes:214 (214.0 b)

tap0      Link encap:Ethernet  HWaddr FE:FD:00:00:00:00
          inet addr:192.168.0.1  Bcast:0.0.0.0  Mask:255.255.255.255
          UP BROADCAST RUNNING NOARP MULTICAST  MTU:1492  Metric:1
          collisions:0 txqueuelen:0
          RX bytes:0 (0.0 b)  TX bytes:608 (608.0 b)
          Interrupt:5

Natomiast po wydaniu polecenia: route
otrzymałem coś takiego:

Kernel IP routing table
Destination     Gateway         Genmask         Flags Metric Ref    Use Iface
192.168.0.2     *               255.255.255.255 UH    1      0        0 tap0
default         *               0.0.0.0         U     1      0        0 tap0

Nie widzę tu interfejsu eth0 i nie wiem dlaczego tak jest.

Czy mógłby mi ktoś w tym pomóc. Poprowadzić krok po kroku. Gdzie i co
wpisać, co zmienić. Bardzo proszę o pomoc!

Wiem że wiele jest artykułów na sieci. Wielokrotnie już próbowałem
z różnych opisów ale mi się nie udawało.

Jestem początkującym w Linuxie ale chcę się przenieść na Debiana.
Dlaczego Debian - bo mi się bardzo podoba.

Za wszelką pomoc z góry dziękuję. Przepraszam za długi opis.

Pozdrawiam
Błażej

PS. W załączniku zamieszczam skrypty, których używam do połączenia z internetem.