Re[2]: kernel

Wednesday, May 19, 2004 (9:55:32 PM) Radosław Maliborski wpadł(a) na genialną myśl:

<ciach>

RM> Zainteresuj sie wersja 2.x, w starsze nie warto sie juz
zaczynac RM> bawic.

RM> Co do iptables, to od groma w googlach jakichs faq...

pozawalam sobie przeslac na grupe, bo trafil do mnie na priv'a:

Witajcie,

top>> ciewkaw jestem czy mozna zmienic z poziomu kernelu dostem zwyklego
top>> usera do procesow root ... chodzi o to by urzytkownik nie widzial co
top>> robi root :)

a jeszcze jedno :) oczywiscie :) i tak nalezy robic:) user ma widziec
tylko swoje procesy - niekoniecznie nawet jesli ludzie maja shela, ale
w przypadku jakiegos wlamu procesy nie widza sie wzajemnie.

grsecurity do tego sluzy MIEDZY INNYMI :D
z tym najnowszym grsecurity o ktorym pisal kolega - polemizowalbym,
ale to zalezy do czego i gdzie.

jesli nie jest to super obciazona maszyna z 1000 userow za soba,
dzialajacym squidem , poczta webem i wogole to zainteresuj sie
gradm - tego sie juz obejsc praktycznie nie da. dziala "ponad rootem"
nawet jesli ktos haslo roota zlapie to i tak moze ci skoczyc :P

Marcin.