Jak skompilować iptables i P-O-M

Witam,

Chcę sobie skompilowac iptables 1.2.9 oraz patch-o-matic tylko nie bardzo wiem jak to zrobic, po różnych lekturach z google doszedłem do tego że mam źródła kernela
w /usr/src/linux
i teraz nie wiem co zrobić ze źródłami iptables i p-o-m (tzn. wiem że na iptables musze nałożyć p-o-m, tylko chodzi teraz o to gdzie umieścic źródła iptables i kiedy je kompilować, czy przed kompilacją jądra czy po?
Czy ktoś kto to już robił może dać jakiś prosty przepis co po kolei robić? Bo albo jestem za ciemny, albo nie dotarłem do lektury na moim poziomie :).
Pozdr,