Postfix, wysylanie etc

Witam

Mam konto na poczta.onet.pl i mam problem z postfixem.
Onet wprowadzil uwierzytelnianie na SMTP co sklonilo
mnie do zrezygnowania z opcji w main.cf postfixa:

relayhost = poczta.onet.pl

Wg mnie powinno to spowodowac, ze postfix nie bedzie maili wysylal
przez serwer SMTP Onetu, ale wysle je samodzielnie.

No i niby dobrze. Wysylam sobie maila gdzies w swiat i mail
dochodzi prawidlowo (gdy bylo 'relayhost = poczta.onet.pl' ów
zaczal sie upominac o autoryzacje, a teraz juz nie), natomiast
gdy wysylam poczte sam do siebie na chemiczek@poczta.onet.pl
to mail wraca z Onetu z komunikatem ze nie ustawilem autoryzacji
w programie pocztowym. Oczywiscie ze nie ustawilem. Zrezygnowalem
z ich SMTP przeciez.

Maile wysylane na inne moje konta (nie onetowe) dochodza prawidlowo
jak juz pisalem.

Pytanie - co jest grane? Nie jestem w te klocki specem. Cos zawalilem?

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |