Re: kopiowanie po ssh i utrzymanie sesji

On Thu, 20 May 2004 12:43:46 +0200
sierra@trampek.osw.pl wrote:

>  no tak, ale jaki program bedzie mi kopiowal - wrzucal (scp/rsync) a
>  nie sciagal jak wget i do tego musi miec cos takiego jak wznawianie
>  przerwanego polaczenie oraz ilosc prob bez ograniczen

a) Wycinaj to co niepotrzebne w odpowiedzi
b) zdaje sie ze nie rozumiesz idei dzialania uslug na serwerach - to ze
uzywasz programu tylko po jednej stronie nie oznacza iz jest to WSZYSTKO
co potrzebujesz, zarowno rsync dziala jako klient ktory laczy sie z
serwerem po drugiej stronie (lub tuneluje sie), jak i scp (ktory za
serwer uzywa ssh).
Tak wiec jak juz napisalem stawiasz tunel ssh pomiedzy 2 hostami. Na
jednym instalujesz np. jakis serwer http majacy opcje resume, a po
drugiej dowolnym klientem http (np. wget) ciagniesz ten plik.

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)