Re: firewall i problem z instalacja jadra linux (woody) (dlugie)

Mi to bardzo przeszkadza. na wiele stron na prawde nie da sie wejsc, jest z reguly napisane ze jest Forbidden albo ze You do not have acces on this server. To jest bo jednak juz 1 nie dzialajacy URL to wkurza bardzo. Na przyklad shorewall.net - nigdy mi nie wchodzi. Tepsa powinna cos z tym zrobic. Dla przykladu, na wieksza czesc hubow na DC ++ tez sie nie da wejsc bo jest po prostu connection refused. Jak widac Polska ma nawet internet wadliwy..... A juz sie zaczelo robic normalniej.