Re[2]: udma przez hdparm help

Witaj Bartosz,

W Twoim liście datowanym 18 maja 2004 (18:52:52) można przeczytać:

BFaf> On Tue, May 18, 2004 at 05:50:52PM +0200, bieniu gras wrote:
> [...]

BFaf> No ewidentnie nie masz wsparcia w jądrze dla Twojego kontrolera IDE.

BFaf> Ano warto ;)

a jakich opcji hdparm przy takim dysku warto uzyc jeszcze ? zakladajac
ze uporam sie z obsluga IDE w kernelu ...?

io 32 bit i dma na on ale czy moze cos jeszcze zeby usprawnilo
smiganie ?

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras