Re: 2x Dsl (15 typa dsl1 i 15 typa dsl2), kolejne pyatnko

Dzieki za odpowiedz,  moze i masz raceje ale zastanawia mnie w jaki sposob
zabezpieczyc sie przed programamai p2p ktorych uzytkownicy ustawili port na
80, czyli w takiej konfiguracji szlo by to poprzez interfejs przeznaczony
np. do www, gg, itd na nie na interfejs do p2p. Mam jeszcze jedno pytanko,
do tej pory kolesie w sieci maja ustawiony limit powiedzmy 15kb/s ale
chcialbym wprowadzic zalozmy abonament za powiedzmy 25-30 zl co mil by do
8kb/s a w takim przypadku chyba sie nie da bo o ile dobrze czytalem (i
pamietam) to na jednej maszynie nie jest mozliwe dzielenie wg. uzytkownikow
a pozniej uslug, mozna to zrobic na dwoch serwerkach ale wlasnie nie wiem
czy to bedzie dzialac tak jak powinno. Teoretycznie powinno, ale teoria a
praktyka....