Re: 2x Dsl (15 typa dsl1 i 15 typa dsl2)

Dzień dobry,

P> uzytkownikow to cisza, i troszeczke sily mnie opuscily, wiec prosze was o
P> pomoc. Dzieki za wszelkie przyklady.

robisz dokładnie tak samo jak wg usług.
w przykładach jest routowanie wg znaczników pakietów (fwmark) zatem
zamiast znakować pakiety idące na odpowiednie porty, znakujesz pakiety
na podstawie adresu źródłowego w LANie.

Dodatkowo mozesz sobie userów na dwie kalsy podzielić, coby było
łatwiej znakować :-)

niemniej miałem tak zrobione u siebie (początkowo z dwoma serwerami
ktróę obsługiwąły ndwa dsl-e) i to jest kicha. zdecuydowanie lepszym
rozwiązaniem jest dać www na jeden DSL i resztę na drugi

wtedy ludzie mają śmigające www a reszta ma jakośtam działającą kazę -
i jedni i drudzy są zadowoleni :-)

Wojtek