Re: kernel 2.6.4 panic

Dnia sob 15. maja 2004 00:38, Piotr Skrzypek napisał:
> A może potrzebne jest coś ze scsi? dysk mam pod ide, ale kto wie, może tam
> coś siedzi? Scsi wogóle nic nie instalowałem do jądra
Problem jest tej natury że debian stable jest troche starutki więc musisz
instalować wersje minimalistyczną filesystemów.
Zapomnij o filesystemie "/dev" (dev filesystem support) oraz suport ext3 i
ext2 bez rozszeżeń, miałem ten sam problem, teraz działa bez zastrzeżeń, no
może miałem małe zastrzeżenia jak na kompie desktopowym nie potrafił zwolnić
pamięci (2.6.1) i go zacinał, teraz (2.6.5) hula, tylko dźwięku z alsy nie
potrafie wydobyć (ale też nie mam czasu żeby go o to pomęczyć :D).
Pozdrawiam
Michał Witkowski