Re: jadro 2.6.6 i sterowniki nvidii (woody,stable)

> hmm zonacz czy masz załadowany modół nvidia - u mnie ładue sie dopiero
> przy użyciu modprobe -f nvidia - po tym Xy wstają (moze ktoś mi powie
> jak wytłumaczyć żeby modutils używało tej opcji przy starcie)
> nvidie kompilowałem oczywiście przy użyciu tych samych źródel co używane
> jajo

ja tez mam nvidie, akurat fx5200 ultra.
prawde mowiac wkurza mnie to, ze na necie nie ma jednoznacznego
dzialajacego i przetestowanego przepisu, z pomoca ktorego moglbym
krok po kroku wszystko sobie pokompilowac i poinstalowac, lacznie
z supportem GL.
jak na stan obecny, to trzeba szukac roznych przepisow, ktore
dzialaja wylacznie w pewnych konfiguracjach sprzetowych. w mojej
te przepisy nie dzialaja, albo sa w nich niedomowienia, operacje ktore
nalezy wykonac, a ktore nie zostaly opisane bo po prostu nie wiem
ze costam trzeba wykonac. troche za duzo zgadywania w tych przepisach, a
ja na to po prostu czasu nie mam. nie ma sensu zeby 1000 osob usilowalo
odgadnac to samo, a przeciez nvidie to dosyc popularne karty.

w tej chwili karta robi mi jako vesa. na razie mi wszystko jedno, bo i tak
jedyne co w domciu robie na linuxie to klepanie aplikacji webowych.
ale bardzo bym chcial, zeby grafika robila mi w trybie natywnym.
ciagle uzywam kernela 2.4.x . chcialbym sie przesiasc na 2.6.x , ale
niestety widze ze znowu zapowiada sie rewolucja z VM, taka jaka miala
miejsce na poczatku kariery 2.4.x. a niestabilnego kernela uzywal nie
bede, pomimo jego niezaprzeczalnych zalet.

znik.