Re[2]: Couter-Strike dedicated server

M> ja uruchamiam to tak:
M> ./hlds_run -console -game cstrike -secure -port xxxxx +ip xx.xx.xxx.xxx
M> +maxplayers 10 +map cs_italy

no i ja tez sprobowalem - uzylem portu 27015 i ip lokalny serwera
192.168.3.1 - bo zapomnialem w poprzednim poscie napisac ze chce
serwer tylko w lanie odpalic......

wszystko podnosi sie dobrze.........
M> Z mojego doświadczenia: nie wiem, jak masz zrobiony firewall na tym
M> kompie, gdzie postawiłeś serwer - ale musisz otworzyć mu port (w Twoim
M> wypadku 27015) ale nie tcp tylko udp - u mnie to jest tak:
M> # porty dla CS
M> $IPTABLES -A INPUT -p udp --dport xxxxx -m state --state NEW -j ACCEPT
M> # /porty dla CS

probowalem na dwa sposoby:
1) wycialem wszystkie regulki iptables - z natem wlacznie
2) dodalem w/w regulke do iptables

i niestety - zadnych efektow.......nadal to samo, czyli podnoszac
serwer bez podawania ip - widac go z lanu ale nie mozna sie do niego
dopiac - server info podaje ip 127.0.0.1
podajac ip na ktorym ma sie podniesc serwer CS-a (+ip 192.168.3.1)
wogole nie widac serwera z lanu ;(

help.....